سرویس خواب مدرن

با توجه به وسعت و فضای کوچک  آپارتمان های امروزی، طراحان داخلی دکوراسیون ها پیشنهادهای جدیدی را ابراز می کنند. در دکوراسیون مدرن از چیدمان و سرویس خواب مدرن استفاده می کنند که حالت مدرن به خود بگیرد. بنابراین لوازم انتخاب شده برای جهیزیه یا دکوراسیون جدید خانه از لوازم مدرن استفاده می کنند. دکوراسیون کلاسیک مبین فضاهایی با متراژهای بالا و خانه های ویلایی می باشد. برای مثال، خانه ای که دیوارهای رنگی به غیر از سفید داشته باشد مخصوصا در اتاق خواب باید طبق رنگ دیوارها، پرده ها موکت و یا فرش سرویس خواب مدرن برگزیده شود تا هماهنگی لازم جهت طراحی دکوراسیون مدرن خانه انجام شود.

طرح های گوناگون در انواع سرویس خواب مدرن

در طراحی سرویس خواب مدرن معمولا چند بخش به کار رفته است. قسمت تاج  همان بالای تخت می باشد که دارای منبت کاری و طرح های گوناکون است. در سرویس خواب مدرن معمولا تاج تخت از منبت کاری ساده و شیک برخوردار است که می توان برای استراحت های شبانه و همچنین روزانه از آن استفاده نمود و آرامش را تجربه کرد.

همچنین در طراحی سرویس خواب مدرن می توان فضای بیشتری برای لوازم کوچک در کشوها و کمدهای سرویس خواب وجود دارد جایگزین کرد.

از تاج تخت دونفره و تک نفره که به صورت ساده و دنج باشد میتوان به عنوا تکیه گاهی مناسب برای افراد به شمار آورد.

پاتختی های سرویس خواب مدرن

پاتختی های سرویس خواب مدرن باید از اندازه مناسبی برخوردار باشد که کاستی ها در ارتفاع زیاد تخت را برطرف سازند و آرامش را به همراه داشته باشند. این پاتختی ها درب های مخفی جهت گذاشتن وسایل کوچک مجهز شده اند که کارایی هر چه دقیقتر را القا می کنند. برخی از پاتختی ها کشوهای طرحدار دارند که شکوه و زیبایی وهماهنگی کامل را به همراه دارند.

میز آرایش در سرویس خواب مدرن

میز آرایش در نوع سرویس خواب مدرن از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده است. احتمال ایجاد تغییر و تنوع در طرح های میز آرایش راحت تر است تا سرویس خواب کلاسیک و سلطنتی.

طرح میز آرایش به گونه ای شیک و ساده است که آرامش و خاطر آسوده را با خود به ارمغان می آورد. در میز آرایش از تضادهای رنگی استفاده می شود که زیبا به نظر رسیدن خود را مدیون همین توازن های تضادی است.

در میز آرایش کشوها و کمدهایی متعددی وجود دارد که میتوان برای لباس های کوچک اندازه مانند جوراب ها و لباس های زیر از آن ها استفاده کرد. در زمان سفارش محصول می توانید تعداد کشوها و درب ها همچنین اندازه ی میز را تغییر دهید تا مناسب با فضای اتاق خواب آن باشد.

طرح سرویس خواب مدرن

اگر سرویس خواب مدرن شما به رنگ تیره می باشد سعی کنید فرش ها، پرده ها و موکت را رنگ روشن انتخاب کنید تا سرویس خواب به عنوان نقطه کانونی اتاق خواب باشد. هر مکانی یک نقطه ی کانونی خاصی دارد به عنوان مثال در اتاق پذیرایی مبلمان به عنوان نقطه ی کانونی در نظر گرفته می شود که پس از ورود میهمانان نظر افراد را به خود جلب می کند.

سرویس خواب مدرن نیز دارای میز توالت است که بر حسب سلیقه ی شخصی می توانید آن را روی میز قرار داده یا به دیوار بالای میز نصب کنید و بر روی میز لوازم ضروری بهداشتی در کنار یک شی تزئینی قرار دهید. این عمل باعث زیبایی دو چندان میز می شود.

در فضاهای کافی از اتاق خواب می توانید نوعی کمد به عنوان لوازم جانبی سرویس خواب ارائه دهید که مخصوص سرویس خواب مدرن طراحی شده است. از کمدهای افقی می توان برا جای دادن هرچه بیشتر لوازم و لباس ها استفاده کرد اما در حالت کمد عمودی این مزیت کمتر دیده می شود. این کمدها می توانند طرح هایی زیبایی داشته باشند که جذابیت سرویس خواب مدرن را دو چندان می کنند.

خرید اینترنتی سرویس خواب مدرن و خرید مستقیم

قبل از خرید سرویس خواب حتما به فضای اتاق خواب توجه داشته باشید. چون در فضای کمتر نمی توان ازسرویس خواب های سلطنتی و با ست کامل استفاده کرد در واقع هزینه ای که برای این مورد در نظر گرفته اید تصمیم و خرید خوبی را برای شما به ارمغان نخواهد آورد.

سعی کنید اتاق خواب را بی از حد شلوغ نکنید. زیرا هم از کیفیت و از زیبایی آن می کاهد. در خرید پرده ها سعی کنید از رنگ های مدرن تر مانند بنفش آبی یا حریر گلدار انتخاب کنید که فضای فانتزی و مدرن بودن را به اتاق شما القا کند.

در خرید سرویس خواب در نظر بگیرید که میخواهید چند سال از این سرویس خواب مدرن استفاده کنید. مثلا اگر میخواهید برای چند سال طولانی از سرویس خواب استفاده کنید سعی کنید حتی سرویس خواب مدرن جنس از چوب باشد چون چوب دوام بالا و از کیفیت بالایی برخوردار است. در برابر وزن سنگین مقاومت کافی دارد. سرویس خواب های مدرن چوبی معمولا از جنس چوب بلوط گردو، جنگلی، یا راش گرجستان می باشند که به مراتب قیمت بالاتری دارند. ولی ازجهت کیفیت گارانتی چند ساله را به شما می دهد. تنها معایب این است که در برابر خوردگی حشرا و موریانه ها نامقاوم هست یعنی از این لحاظ باید مواظبت کافی را انجام دهید.

قیمت سرویس خواب مدرن

اگر قیمت و وزن سرویس خواب مدرن برای شما مهم است که سبک و قیمت مناسبتری داشته باشد توصیه میکنیم از سرویس خواب با ام دی اف وارداتی تهیه کنید. چون این محصول هم از لحاظ وزن سبک بوده و قیمت مناسب تری دارد. زمانی از قیمت مناسب سخن به میان می آید در نظر داشته باشید که به منزله ی بی کیفیت بودن جنس نیست. ام دی اف از ریزه های چوبی با چسب تشکیل شده است و در نوبت خود کیفیت بالایی را به همراه دارد.

اگر مستاجر هستید به شما پیشنهاد می کنیم که سرویس خواب مدرن با جنس ام دی اف خوب تهیه کنید تا در زمان نقل و انتقال با وزن کمتر بتواند حمل کنید.

همچنین ام دی اف وارداتی در مقابل خوردگی موریانه ها بسیار مقاوم  می باشد. در تاج سرویس خواب مدرن ام دی اف وارداتی نیز منبت کاری ها و طرح های زیبایی وجود دارد که نظر بسیاری را به خود جلب می کند.