مبل چستر کلاسیک چیست؟

در تاریخ غرب مبل چستر از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. طوری که مبل کلاسیک برای اولین بار توسط اروپاییان طراحی شد که در منبت کاری از اسطوره های رومی یاد می کردند و به نوعی بیانگر فرهنگ رومی بود.

مدل مبل چستر ترک با قیمت مناسب
تولیدی مبل چستر ترک و کلاسیک، چستر فیلد در تبریز
مشاوره زهرا حسین علیزاده 
09382389045
تولیدی مبل چستر کلاسیک و مدرن در تبریز با قیمت تولیدی

تاریخچه مبل چستر ترک کلاسیک

مبل چستر نیز برای اولین بار در انگلیس توسط فرد ماهری طراحی شد. اینگونه نبود که آقای فیلیپ هوپ یک شب همچنین مبلمانی را بدون هدف طراحی کند دلیل های خودش را داشت که توانست همچنین مبلمان بی نظیری را به اجرا بنشاند. اشراف زادگان معمولا در آن زمان بیشتر مبلمان چستر را برای دکوراسیون خانه های سلطنتی خود برمی گزیدند تا در هنگام جلوس و با آسودگی و بدون فکر اینکه لباس های اشرافیشان همچنان و بدون چروک بماند انتخاب می کردند.

مدل مبل چستر ترکیه

طراحی خاصی که هم زیبایی، راحتی و هم برخورداری از سبک کلاسیک به طور ناآگانه دل افراد را می نواخت. نوع وصفی که از مبل چستر کلاسیک یاد می شود نوعی مبلمان با دسته های نیم دایره و گرد، پشتی کوتاه دارای ارتفاع یکسان پشتی و دسته که دارای قوس به قسمت پشتی و حاوی زیادی از لمسه ها می باشد که در قسمت پشت نیز همچنان لمسه بندی وجود دارد. این لمسه ها یا همان فرورفتگی های دکمه ها ظرافت و زیبایی منحصر به فردی به مبل چستر کلاسیک می دهد که از حالت تمام راحتی بیرون آید. حتی این لمسه ها در دسته های گرد نیز وجود دارد.

پارچه مبل چستر سفید کلاسیک

در انتخاب پارچه برای مبل چستر گزینه های زیادی وجود دارند. از قبیل چرم پارچه، چرم، مخمل. هر سه این پارچه ها زیبایی خودش را دارد که با دیدن هر یک مجذوب آن خواهیم شد. اما کیفیت، نحوه تمیز کردن و ماندگاری این سه نوع یکسان نیست.

قیمت مبل چستر پارچه ای

اگر از مبل چستر کلاسیک می خواهید برای سال های متمادی استفاده کنید و دارای خانواده پرجمعیت و فرزند هستید پیشنهاد می کنیم چرم پارچه را انتخاب کنید. چون این پارچه نسبت به چرم قیمت مناسبتری داشته و در هنگام نشستن و استراحت بر روی مبل چستر خواص راحتی بودن آن را حس خواهید کرد. اما اصالت و زمانی که تعریف مبل چستر توصیف شد مبل چستر کلاسیک با چرم بود که براقیت آن نیز جلای خاصی به دکوراسیون خانه می داد. چرمی که در مبلمان چستر کلاسیک استفاده می شد چرم طبیعی گاو بود نه چرم مصنوعی امروزه.

نحوه لکه بری مبل چستر

اما درباره تمیز کردن لکه های مبل چستر کلاسیک، چرم را به عنوان پارچه مبل چستر پیشنهاد می کنیم. لکه های مبل چستر چرم به راحتی و با روش های خانگی زدوده می شوند و با یک دستمال نم همچنان براقیت و زیبایی خود را حفظ می کنند. برای پاک لکه های چرم پارچه مبل چستر کلاسیک باید از تینر و دیگر مواد استفاده کرد.

مدل مبل چستر ترک

مدل مبل چستر کلاسیک به گونه ای طراحی شده که میتوانید در هر نقطه از خانه اتاق نشیمن، پذیرایی همچنین در شرکت ها و دفاتر مدیریت استفاده کرد که حالت رسمی از مبل چسترکلاسیک گویای این مهم است. سعی کنید در اطراف مبلمان چستر کلاسیک از چیدمان و لوازم با اندازه خیلی بزرگ استفاده ننمایید زیرا از جذابیت این مبلمان به شدت می کاهد. اگر چیدمان اطراف مبلمان چستر ظرافت و لاکچری بودن هماهنگ شود بی شک مبل چستر به عنوان نقطه کانونی فضا خواهد بود.

کاربرد مبل چستر در دکوراسیون مدرن و کلاسیک

ظاهر رسمی مبل چسترفیلد ممکن است این ذهنیت را در شما به وجود آورد که نمی‌توانید از آن در هر اتاق نشیمنی استفاده کنید. این مبل کلاسیک می‎تواند در هر جایی بکار برده شود و شما می‌توانید آن را با هر سبک دکوری هماهنگ کنید. یکی از وجه زیبایی مبل چستر این است که می توانید از هر رنگ پارچه برای این مبلمان استفاده کنید. شاید شما در هنگام خرید یا سفارش مبل کلاسیک یا راحتی و استیل  به تولیدی حرف از رنگ قرمز، زرد یا آبی حرف به میان آورید افراد متعجب خواهند شد چون معمولا این نوع مبلمان یا با پارچه های رنگ خنثی مانند سفید، خاکستری و یا با رنگ های تیره مانند قهوه ای، آبی نفتی تولید شوند. اما شما می توانید این خواسته تان را در مبل چستر با جرات هر چه بیشتر مطرح کنید و به علاقه تان پاسخ مثبت دهید. معمولا در مبل چستر کلاسیک رنگ قرمز، زرد نارنجی، لیمویی، فسفری و سفید و کرمی زیبایی فانتزی خاصی به مدل مبل چستر می دهند که بار دیگر مبل چستر ظرافت و لاکچری پسند بودن خود را به نمایش می گذارد. حتی در هنگام سفارش معمولا فقط از یک رنگ پارچه برای تهیه این مبلمان استفاده نمی شود. مبل چستر کلاسیک معمولا به صورت ست مبل هشت نفره ارائه می شود که دارای دو کاناپه چستر سه نفره و دو عدد تک نفری می باشد.

اگر شما رنگ خنثی مثلا سفید را برای کاناپه چستر انتخاب کرده اید می توانید برای مبل چستر تک نفری رنگ قرمز یا قهوه ای یا سبز برگزینید. مورد دیگری که باعث جذابیت بیشتر مبل چستر می شود کوسن های این مبلمان است طوری که برای کاناپه سفید رنگ می توان کوسن با رنگ متضاد قرمز یا سبز برگزید یا برای کاناپه قرمز کوسن زرد سفارش داد.

مبل چستر مدرن یا همان مبل چستر ترک

اگر فضای خانه شما مدرن و آپارتمانی باشد مبل چستر کلاسیک برخلاف نام آن میتواند با دکوراسیون خانه شما هماهنگ شود. اگه متراژ خانه کم است می توانید از یک نیم ست مبل چستر استفاده کنید که حاوی یک کاناپه سه نفره چستر و یک عدد صندلی تکی باشد.

سعی کنید قبل از انتخاب پارچه برای مبل چستر کلاسیک یا مبل چستر ترک رنگ پرده، کف پوش و دیوار را مدنظر قرار دهید. چون ناهماهنگی بین این اعضای خانه از زیبایی این نقطه کانونی خواهد کاست. اگر منزلتان از متراژ کافی برخوردار باشد میتوانید از مبلمان کلاسیک و پرمنبت در کنار این مبلمان چستر استفاده کنید و زیبایی دو چندان به دکوراسیون منزل بدهید. اگر قیمت مبل چستر برای شما اهمیت دارد مبل چستر پارچه یا چرم پارچه گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

و اما بعد از چرایی مبل چستر نوبت به ما تولیدی مبل چستر تبریز و شما می رسد.

شما می توانید با کارشناس فروش ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. تولیدی مبل مهدی رضوی در زمینه ی تولید مبلمان راحتی، مبل چستر ترک، مبل چستر کلاسیک، مبل کلاسیک چوبی، مبل سلطنتی و استیل، آینه کنسول، سرویس خواب و تولیدی کاناپه شزلون با سابقه ی ۱۲ ساله فعالیت می کند. مدیریت اقای مهدی رضوی بوده که در سال ۹۶ در همایش ملی اصناف به عنوان کارآفرین برتر در استان آذربایجان شرقی رتبه اول کسب کرده است. جهت خرید و سفارش هر گونه مبلمانی امکان خرید حضوری و اینترنتی وجود دارد. در صورت غیر همشهری بودن از تبریز، از دوستان و آشنایانی که در تبریز حضور دارند میتوانید دعوت بعمل آورید که به تولیدی رضوی تشریف آورده و از نزدیک تولیدات رضوی را مشاهده نمایند. تمامی محصولات حاوی ضمانت نامه کتبی بوده و ۱۰-۱۲ روز کاری پس از ثبت سفارش محصول شما آماده خواهد شد. ارسال توسط باربری مجوز و بیمه دار ارسال می شود.