معرفی سه مدل مبل کلاسیک ارزان توسط تولیدی مبل مهدی رضوی

مبل کلاسیک ارزان در 44 رنگ
خرید مبل کلاسیک راحتی ارزان مدل کیمیا
مبل کلاسیک ارزان در 44 رنگ
مدل مبل کلاسیک ارزان هفت نفره
مبل کلاسیک ارزان هفت نفره کیمیا
خرید مبل کلاسیک راحتی ارزان مدل کیمیا
مبل کلاسیک ارزان در 44 رنگ
مدل مبل کلاسیک ارزان هفت نفره
مبل کلاسیک ارزان مدل نارسیس
مدل مبل کلاسیک ارزان مدل نارسیس
مدل مبل کلاسیک ارزان مدل نارسیس
قیمت مبل کلاسیک ارزان هفت نفره نارسیس
مبل کلاسیک ارزان مدل نارسیس
قیمت مبل کلاسیک ارزان هفت نفره نارسیس
مبل کلاسیک ارزان مدل نارسیس
قیمت مبل کلاسیک ارزان هفت نفره نارسیس
مدل مبل کلاسیک ارزان مدل نارسیس
قیمت مبل کلاسیک ارزان هفت نفره نارسیس
مبل کلاسیک ارزان قیمت مدل کیمیا
مبلمان کلاسیک ارزان هفت نفره مدل ویکتور

همانطور که از نامش پیداست در این مقاله سعی کردیم سه نوع مبل کلاسیک راحتی را معرفی کنیم که قابل دسترس تر و در حال تولید باشد. شرکت تولیدی مبل مهدی رضوی با ۱۰ سال سابقه در زمینه تولید مبل کلاسیک، مبل راحتی و استیل، دیگر محصولات چوبی مانند آینه کنسول چوبی و سرویس خواب فعالیت می کند. به دلیل وضعیت ناپایدار بازار مبلمان و تورم های نا به هنگام محصولاتی را تولید کردیم که هم از لحاظ کیفیت مطلوب بوده و هم از لحاظ قیمت مناسب باشد. این نوع مبل کلاسیک نسبت به کیفیت مبل ارزان می باشد. وقتی سخن از ارزان بودن به میان می آید خیلی از افراد این تصور را دارند که ایراد حتما از کیفیت محصول می باشد و بعد از خرید و استفاده چند ماهه دیگر کیفیت اولی را نخواهد داشت. اما این تصور در همه موارد صدق نمی کند. نوع اول از مبلمان، مبل کلاسیک نارسیس می باشد. مبل کلاسیک نارسیس نوعی مبل کلاسیک راحتی ارزان قیمت بوده و دارای ست هفت نفره می باشد. افزایش یا کاهش تعداد بنابر سلیقه مشتری وجود دارد. همانطور که در تصاویر مبل کلاسیک نارسیس دیده می شود این نوع مبلمان از تاج های بسیار ظریف تشکیل شده که زیبایی خاصی به مدل مبل کلاسیک می دهد. قسمت پشتی از لمسه های زیادی تشکیل شده که حالت راحتی مبلمان را دو چندان می کند. پشتی و نشیمن از اسفنج های ۳۵ کیلویی تشکیل شده که می تواند برای چند سال متمادی برای شما حتی خانواده های پرجمعیت عمر کند. ست ترکیبی شامل یک عدد کاناپه سه نفره و یک عدد کاناپه دو نفره و دو عدد مبل تک نفره تشکیل شده است که بنا بر نظر مشتری کاناپه دو نفره می تواند به کاناپه سه نفره تبدیل شود. از جمله دلایلی که باعث شده این مبل ارزان قیمت باشد این بوده که ما خود تولید کننده ایم و در واقع واسطه ها حذف شده اند. با خرید از تولیدی نوعی خرید مستقیم را تجربه کرده و حداقل ۳۰% کمتر هزینه خواهید کرد.

اما در مورد کلاف مبل کلاسیک ارزان نارسیس:

کلاف مبل کلاسیک راحتی نارسیس از چوب جنگلی راش بوده اما منبت و کنده کاری های آن از ام دی اف وارداتی می باشد. نباید اینگونه فکر کنید که ام دی اف بودن منبت از کیفیت یا از زیبایی مبل کلاسیک می کاهد. قیمت این مبلمان کلاسیک راحتی هفت نفره نارسیس چهار میلیون و دویست هزار تومان می باشد. این مبلمان نیز مناسب جهیزیه نیز می باشد. جنس پارچه مبلمان مکس مازراتی بوده و البته می تواند با پارچه های دیگر اجرا شود که ممکن است هزینه های بیشتری را دربر بگیرد و به سلیقه ی مشتری بستگی دارد.

نحوه ارسال و تحویل مبل کلاسیک ارزان نارسیس

مبل کلاسیک هفت نفره معمولا در تولیدی مبل تک همیشه چند دست آماده وجود دارد. مشتریان عزیز در صورت تمایل می توانند به مسئول فروش ما که در روی عکس ها شماره وجود دارد تماس گرفته و استعلام بگیرند. در صورت موجود بودن این مبلمان و پسند مشتری مبل کلاسیک ارزان قیمت ارسال می گردد و هزینه ی ارسال توسط مشتری پرداخت می گردد. ولی در صورت سفارشی بودن و بعد از انتخاب رنگ پارچه و رنگ کلاف توسط مشتری معمولا ۱۰ روز کاری پس از سفارش و پرداخت ۴۰% از مبلغ طول می کشد تا محصول به دست مشتری برسد. ارسال به کل نقاط کشور وجود دارد. بعد از آماده شدن محصول، معمولا توسط باربری مجوز دار و همراه با بیمه به نزدیکترین نقطه ممکن به مشتری فرستاده می شود.

دومین مدل مبل کلاسیک ارزان

مبل ویکتور

مبل کلاسیک راحتی مدل ویکتور دارای سبکی خاص و قابلیت هماهنگی با دکوراسیون کلاسیک و مدرن را دارد. یا به عبارتی می توان مبل کلاسیک کم جا را به این نوع مبلمان نسبت داد. منحنی های ظریفی که در نما و منبت کاری مبل کلاسیک ارزان ویکتور وجود دارد باعث شده که از دو ویژگی ساده گی و منبت کاری بهره ببرد و زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون خانه های شما بدهد. دلیل اینکه قیمت مبل کلاسیک راحتی ویکتور ارزان بوده این بوده که در دسته ها، تاج و پایه ها منبت کاری انجام شده و اکثرا مانند مبل راحتی از پارچه پوشیده شده است. پایه های مبلمان بستگی به سلیقه ی مشتری از چوب یا ام دی اف می تواند تهیه شود. رنگ پارچه مبل ویکتور را می توان با قالی، پرده، کتیبه و پارکت نیز ست کرد. در زمان سفارش مبل کلاسیک راحتی ارزان ویکتور در کالیته رنگی پارچه ارسال می گردد تا طبق خواسته شما مبلمان تولید شود. امکان خرید حضوری و غیرحضوری وجود دارد. به صورتی که در خرید حضوری می توانید از آدرس موردنظر در سایت استفاده کرده و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. اما در خرید غیرحضوری روال به این صورت است که با کارشناس فروش ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. در زمان سفارش ۴۰ درصد از مبلغ به عنوان بیعانه اخذ گردیده و کالیته رنگ پارچه و رنگ کلاف ارسال می گردد. پس از مشخص شدن رنگ مبلمان، در طول ۱۰ روز کاری سفارش شما آماده می شود. از مبلمان کلاسیک ویکتور سفارشی شما عکس گرفته و در واتساپ، تلگرام یا دیگر راه ارتباطی همراه با تصویر بارنامه به شما ارسال می گردد. مابقی مبلغ واریز شده و محصول ارسال می گردد. براساس نزدیک یا دور بودن محل مشتری ۸ تا ۴۸ ساعت کاری طول خواهد کشید تا سفارش به دست مشتری برسد. بعد ازچیدمان در صورت رضایت مشتری از چیدمان مبلمان برای ما عکس ارسال کنید. مشتریان عزیزی که دارای منزل با متراژ بالا هستند می توانند ست هشت نفره یا با تعداد موردنظر بالاتری را سفارش دهند.

رنگ مبلمان توسط افراد صنعت کار رنگ کاری شده و از رنگ پلی یورتان که در نوع خود بهترین نمونه است بکار برده می شود. در زمان فاکتور محصول ضمانت کتبی نیز قید می شود. قیمت تمام شده این مبلمان چهار میلیون و دویست هزار تومان می باشد. فروش به صورت تمام نقد می باشد. پس درخواست اقساطی نفرمایید.

مدل مبل کلاسیک راحتی مدل کیمیا

تمام توضیحاتی که در مورد مبل کلاسیک ویکتور و نارسیس داده شد در مورد مبل کلاسیک ارزان کیمیا هم صدق میکند. پس جهت خرید مطمئن حضوری و غیرحضوری و دریافت کالای باکیفیت و با قیمت مناسب با ما همراه باشید. خانم علیزاده کارشناس فروش ما بهتر و به صورت رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد.