نگاه اجمالی

مدل مبل کلاسیک فرانسوی

مبلمان کلاسیک فرانسوی نیز از این ایده مستثنی نیست. آیا تا بحال مبل فرانسوی به چشمتان خورده که ساده باشد؟ به ندرت پیش می آید و اغلب تاریخ اشرافی خود را به همراه دارد و منبت کاری سنگین مبین این موضوع هست. دسته های سنگین، تاج های منبتی و پایه های ضخیم چوبی که همگی ورق طلا کاری شده نشانه های از اصالت سلطنتی و لاکچری بودن خبر می دهد. سبک دکوراسیون فرانسوی از ریز نقش ها و شکوه منحصر به فرد تشکیل شده که در هر نقطه از اتاق خواب تا سرویس بهداشتی منزل با سبک فرانسوی همراه می گردد گویی در هر قدم منزل آرامش و گرمای صمیمیت خانواده را فرا می خواند همانند بوی غذای مادر در آشپزخانه که افراد در طی روزمرگی با جمع شدن دور میز غذاخوری مادر خستگی خود را بدر می کنند. رنگ های سفید، خاکستری و آبی این آرامش را دو چندان جلوه می دهد. وسایل خانه خبری از ارزان قیمت بودن را نمیدهد ومبرا از هر گونه لوازم پلی استر و پلاستیک می باشد. بوی چوب با لباسی سفید، خاکستری و دیگر رنگ های خنثی به مشام می رسد که در واژه ی مبلمان کلاسیک فرانسوی خلاصه می شود.

مبل کلاسیک فرانسوی با قیمت دکوراسیون

چیدمان مبل کلاسیک فرانسوی

مبلمان کلاسیک فرانسوی حکم نقطه کانونی در اتاق پذیرایی را دارا می باشد. گویی پیراهن مجلسی بانوی اول است که می خواهد خود را یکه تاز مجلس بخواند. نه نفره بودن این مبلمان تعداد زیادی از افراد را دور هم جمع می کند. ست غذاخوری مبل کلاسیک فرانسوی این امکان را به وجود می آورد که در صورت زیاد بودن افراد بتوان از صندلی های ست غذاخوری کلاسیک بهره جست. پیراهن این بانوی اول می تواند آبی گرم با طرح های خنثی سفید و یا کرم قهوه ای منظم با کلاف مبلی قهوه ای یا استخوانی باشد که ظرافت با ورق طلاکاری دوچندان می شود. پایه های مبل کلاسیک فرانسوی ضخیم بوده و دارای منبت کاری های ریزنقشی بوده که ازاسطوره های فرانسوی یاد می کند. در چند متری مبلمان کلاسیک فرانسوی می توان از آینه کنسول ست آن نیز بهره جست که چوبی بوده و دارای آینه ی قابل نصب بر دیوار می باشد و بر روی میز کنسول می توان از عتیقه جات و اشیای قیمتی نیز استفاده کرد. بر روی جلومبلی می توان یک سبد بزرگ از گل های بهاری قرار داد که زیبایی دائمی را در ذهنمان بگنجاند.

خرید جهیزیه مبل مبلمان کلاسیک تولیدی
مبل+کلاسیک+فرانسوی+قیمت
خرید مبلمان کلاسیک نه نفره مبل جهیزیه فرانسوی با قیمت
خرید و فروش مبلمان کلاسیک فرانسوی مبل کلاسیک فرانسوی با قیمت ارزان تولیدی

شزلون کلاسیک به سبک فرانسوی

اگر فضای خانه بزرگ است و در گوشه ای کمبودی احساس می کنید که حدود چند متری خالیست می توانید از نوعی شزلون کلاسیک بهره ببرید که در اندازه های دو متری تولید می شوند و از رنگ های خنثی بار دیگر بهره بجویید. نمی توان برای شزلون سلطنتی یا کلاسیک از جلومبلی استفاده کرد به همین دلیل از بوف های پارچه ای سفید که قابل ست با شزلون سلطنتی چوبی هست می توان بهره جست.

مبل شزلون لاوست به قیمت تولیدی مبل تولیدی مهدی رضوی مدل جدید

اجرای دکوراسیون داخلی فرانسوی

آیا تصمیم گرفته اید دکوراسیون داخلی را به سبک فرانسوی تغییر دهید یا ازقبل به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه انجام داده اید اگر انجام داده اید سعی می کنیم به صورت حرفه ای این مسیر را دنبال کنید تا سلیقه انتخاب شما برای افراد مهمان و اعضای خانواده مشخص شود.

طراحی اتاق خواب به سبک فرانسوی

اصالت سبک فرانسوی در روستایی بودن و چوبینه بودن اتاق خواب تجلی می شود. اکثر سرویس خواب های مدرن معمولا از رنگ های روشن رنگ آمیزی می شوند اما در سبک فرانسوی رنگ قهوه ای با روتختی ابریشمی سفید و کرم قهوه ای سلطنتی بودن و بارزش بودن این سبک و شکوه آن را به نمایش در می آورد. همین تداخل و تضاد رنگی به ظرافت فرانسوی بودن دکوراسیون شکوه منحصر به فردی می بخشد. امروزه در اتاق خواب ها کاغذ دیواری ها و پارکت های بسیار زیبایی به کار برده می شود که زیبایی اتاق خوب که قابل هماهنگی با سرویس خواب و پرده ها می باشد چشم گیر تر می شوند اما در سبک دکوراسیون فرانسوی بیشتریت اهمیت در نقطه مقابل این موضوع هست. به سقف و حتی از سقف تا نیمه دیوار موضوع پراهمیت تری هست که مکمل سبک دکوراسیون فرانسوی است.

سرویس خواب دو نفره کلاسیک فرانسوی

سلطه جو بودن سبک فرانسوی اقتضا می کند که از سقف پوش با طراحی های شاهکارانه که گاه قسمتی از دیوار را نیز می پوشاند تزیین نمایند و واقعا این سبک در همه موارد مخصوصا این مورد ارجحیت خود را اثبات می کند. در درجه دوم می توانید دیوارپوش و کف پوش با طراحی های نسبتا ریزنقش تر این سبک را ادامه دهید و بر اهمیت این مورد بیفزایدد. شما خودتان تصمیم گرفته اید که این سبک را برگزینید. در دکوراسیون فرانسوی خبری از کسل کنندگی نیست همان طور که در دکوراسیون مدرن همه ی اجزا قرینه وار و یکنواخت هستند در دکوراسیون فرانسوی نوعی بی نظمی دلنوازتر وجود دارد که کسل کنندگی را از بین می برد همواره احساس خلاقیت و قدرت می کنید.

خرید فروش مبل مبلمان کلاسیک استیل فرانسوی قیمت

شاید عجیب به نظر برسد اما از وسایل قدیمی نباید غافل بود. آینه کنسول سلطنتی چوبی و میز های قدیمی چوبی از این قاعده مستثنی نیستند. لوازم قیمتی مانند چراغ ها و گلدان های قدیمی که رنگ و بوی سنتی بودن را می دهند نادیده نگیرید. چون این میز ها و کنسول ها هستند که خواستار عتیقه های با ارزش هستند وگرنه به تنهایی این ظرافت و زیبایی را نخواهند داشت. در قسمت بالای این کنسول های هماهنگ با سرویس خواب با رنگ خنثی، از تابلوهای قدیمی نباید بی بهره ماند. همانطور که قبلا گفتیم خبری از اجزای ارزان قیمت وجود ندارد همگی اصالت خود را داشته و گران بها به نظر می رسند طوری که امروزه در سبک دکوراسیون مدرن از گل و گلدان قدی برای پر کردن فضای دکوراسیون استفاده می شود.

اشیای قیمتی نقش اول و درجه ۱ در به رخ کشیدن تجملات و اقتصاد گرایی و احساس منحصر به فرد بودن در فرهنگ و دکوراسیون اروپایی را بازی می کنند. گویی به نوعی می خواهند به بقیه بفهمانند که با ارزش ترین ها برای آنهاست به همین هر زمانی بحث از مبلمان پرمنبت و گران بها یا دکوراسیون قیمتی به میان می آید دکوراسیون فرانسوی برایمان تداعی می شود. به درستی که باارزش ترین ها برای آن هاست از فرش دستبافت گرفته تا مبلمان کلاسیک فرانسوی که در ویلاهای تجملاتی به نمایش می گذارند.

قیمت آینه کنسول چوبی سلطنتی فرانسوی مبل مبلمان استیل راحتی چستر تولیدی مبل مهدی رضوی جدید جدیدترین مدل

اتاق خواب بایستی دارای نورگیری بالا به گونه ای که از زیبایی طلوع آفتاب گرفته تا غروب آفتاب و با باز کردن پنجره ها نسیم باد ملایم همراه با سقفی دارای لوستر پر زرق و برق کریستالی و نقره ای آکنده باشد گویی در گوشه ای از خانه رویایی به سر می برید. معمولا شومینه در اتاق پذیرایی در گذشته و به طور سنتی در فرانسه و اروپا وجود داشت منتها با چوب هایی که خودشان ار بیرون آورده و همگی دور این آتش در گوشه ای از فضای دکوراسیون حلقه می زند تا بهار از راه برسد. امروزه نیز با دیوار پوش آنتیک و سنتی اطراف شومینه مزین می شود که گویای فرهنگ گذشته فرانسه باشد. در قسمت بالای شومینه میتوان نیز از عتیقه جات برای تزیین این موارد نیز استفاده کرد. یا در بالای شومینه از تابلوهای بومی یا تابلوفرش های شیک و سنتی نصب کرد. در کنار شومینه می توان میز غذاخوری را قرار داد که نیمی از گرمای صمیمیت خانواده را این شومینه فراهم آورد. میز غذاخوری می تواند با چند شمع و جاشمعی مزین شود و فضای عاشقانه ای به محیط بدهد.

مدل جدید مبل کلاسیک فرانسوی + قیمت+ مبل استیل + نه نفره + تولیدی مبل

سبک دکوراسیون آشپزخانه

سبک آشپزخانه در دکوراسیون فرانسوی به گونه ایست که همچنان بایستی رنگ های خنثی حرف اول را بزنند کابینت های با رنگ کرم قهوه ای یا آبی کرمی با کاشی های سفید رنگ طرح وار منظم جلای خاصی به آشپزخانه تان خواهد داد. صندلی های با پایه های بلند کلاسیک شما را در طراحی این سبک دکوراسیون یاری خواهد کرد. از پلاستیک جات به شدت دوری کنید چون شما را از این فضا دور خواهد کرد. میز وسط غذاخوری را با مرمر سفید میتوانید درست کنید و از قسمت های پایین تر به جای فر، یا دیگر فضا به عنوان فضای مفید می توانید استفاده کنید. در عبارت دیگر می توانید از کابینت هایی با رنگ قهوه ای در کرانه ای از مرمرهای سفید بهره ببرید که تجلی گر این سبک سلطنتی می باشد.

دوستان سعی بر این داشتیم که د ر این مطلب تمام تجربیات خود را با مرور کردن دکوراسیون و مبلمان فرانسوی با شما در میان بگذاریم شما همدر طورت داشتن ایده ی جدید از فضای دکوراسیون خانه و مبلمان می توانید ما را در بسط بیشتر این مطلب یاری کنید.