شرکت مبل و سرویس خواب مهدی رضوی تبریز
0

مدل جدید ساعت ایستاده چوبی پاندول دار سلطنتی کد ۷۳

تومان5000000

ساعت ایستاده با قیمت ارزان یافت آباد کد ۶۹

ساعت ایستاده چوبی کد ۷۳ بکب از جدیدترین مدل های ساعت ایستاده می باشد که بسیار پرفروش می باشد. ساعت ایستاده چوبی پاندول دار دارای کلاف چوب راش بوده و ضمانت نامه می باشد. ساعت ایستاده چوبی بنا بر سلیقه ی مشتری رنگ کاری می شود و بنا بر خواسته ی وی در رنگ های طلایی، فندقی، صدفی و مسی و هماهنگ با دکوراسیون داخلی رنگ کاری شود. قیمت ساعت ایستاده چوبی به قیمت تولیدی بوده وحداقل ۳۰ درصد زیر قیمت بازار خرید خواهید کرد. امکان خرید اینترنتی ساعت ایستاده چوبی و حضوری وجود دارد.

ساعت ایستاده شامل ساعت، صفحه و پاندول می باشد که اندازه صفحه حدود ۲۵ سانتی متر می باشد. هر صفحه ساعت دارای خواص متفاوت بوده که دارای اعداد رومی و یا صفحه انتخابی سفید، طلایی و یا مسی که به انتخاب مشتری می باشد. همچنین در بعضی از مدل ها، صفحه ی ساعت ایستاده به یک شکل نبوده و در اشکال متفاوت قابل اجرا می باشد.

چوب خام ساعت ایستاده می تواند از چند چوب تشکیل شده باشد که این چوب ها شامل چوب گردو، چوب راش، چوب توسکا، چوب صنوبر و غیره باشد که در این میان چوب راش و چوب گردو بهترین نوع بوده و دارای طول عمر بالا و در برابر رطوبت و خوردگی، گرما و غیره مقاوم می باشد و علاوه بر این موارد دارای بافت های طبیعی به رنگ قرمز می باشد که بعد از رنگ کاری این بافت های زیبا به شکوه ساعت ایستاده می افزاید.

رنگ های ساعت ایستاده چوبی به رنگ فندقی یا قهوه ای سوخته، طلایی، مسی، نقره ای و سفید استخوانی می باشد که بستگی به سلیقه ی مشتری دارد و طبق نظر وی به هر رنگی می توان رنگ کاری کرد. در مواردی مشتریان عزیز در خواست دارند که ورق طلاکاری انجام شود. هزینه ورق طلا برای ساعت ایستاده مجزا از قیمت ساعت ایستاده بوده و در حال حاضر هزینه ای حدود ۱ میلیون می باشد و توسط افراد مجرب رنگ کار تولیدی رضوی انجام می پذیرد.

مراحل تولید ساعت ایستاده چوبی:

همانطور که قبلا گفته شد جنس فرم یا اسکلت ساعت ایستاده از چوب راشو یا چوب گردو می باشد. چوب خام این محصول بلافاصله پس از ورود به تولیدی وارد چرخه تولید نمی شود بلکه این چوب ها به انبار تولیدی انتقال می یابند اما چرا؟

هر چوب حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارد که به طور کامل خشک شود زیرا چوب ها به طور معمول تر و دارای رطوبت می باشد و اگر بلافاصله وارد چرخه ی تولید شود پس از رنگ کاری و خشک شدن ترک خوردگی پیدا می کند و ترک های ریزی در ساختار و فرم ساعت ایستاده دیده خواهد شد بنابراین جهت حفظ کیفیت و تحویل محصول مرغوب به مشتری چوب راش و چوب گردو حدود ۶ ماه در انبار در سایه خواهند ماند تا به طور کامل رطوبت خود را از دست داده و خشک شوند.

چوب مرغوب و کاملا خشک به بخش نجاری منتقل شده و منبت کاری های لازم به صورت دستی و دستگاهی (توسط دستگاه CNC) انجام میشود. هر ساعت دارای استاندارد خود بوده و نمیتوان تغییری در این ابعاد و استانداردها انجام داد. مشتری های عزیز سوال می کنند که آیا می توان در اندازه و یا منبت کاری ها تغییر ایجاد کرد بایستی گفت که نمیتوان در این استانداردها دستکاری کرد.

Additional Information

کلاف

چوب راش

رنگ

انتخاب مشتری

مواد بکار رفته

چوب راش

نحوه پرداخت

دروازه پرداخت, کارت به کارت

نظر شما برای “مدل جدید ساعت ایستاده چوبی پاندول دار سلطنتی کد ۷۳”