شرکت مبل و سرویس خواب مهدی رضوی تبریز
0

آینه کنسول مصری مدل هپسی- تولیدی میز کنسول رضوی

تومان45000000

آینه کنسول مصری مدل هپسی
آینه کنسول مصری هپسیمیز کنسول چوبی مصریمیز کنسول مصریآینه کنسول مصری طلاییآینه میز کنسول مدل هسپیآینه کنسول دیواری هپسیآینه کنسول مصری سنگین

آینه کنسول مصری مدل هپسی- تولیدی میز کنسول رضوی

مشخصات، قیمت و جنس آینه کنسول مصری هپسی

آینه کنسول چهارتراش به‌عنوان یکی از محصولات جدید و زیبای تولیدی رضوی می‌باشد که با توجه به دکوراسیون‌های مدرنیته امروزی طراحی و تولید شده‌است که مشتریان عزیزمان بتوانند این مدل از مبلمان را برای منزلشان انتخاب کنند.

جدیدترین آینه کنسول مصری

قیمت آینه کنسول مصری

جنس این مدل از آینه کنسول از نوع چوب راش گرجستان می‌باشد که بسیار با کیفیت و توسط نجاران متبحر و متخصص طراحی و تولید شده‌است.

به‌همین سبب به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که اگر به‌دنبال مبلمان ۳ آینه کنسولی هستید که به‌صورت پایه‌ای و ایستاده باشد و بتواند به او زیبایی خاصی را که برای ۱ دکوراسیون اشرافی نیاز است به ارمغان بیاورد.

این مدل از آینه کنسول برای شما پیشنهاد می‌شود همان‌طور که می‌بینی تمامی قسمت‌های آن منبت دست است و حتی در روی صفحه است منبت‌کاری ها استفاده‌شده است.

در مورد ابعاد آن باید گفت که طول این کنسرت در حدود ۱۵۰ سانتی‌متر است ارتفاع آن در حدود ۱۰۵ سانتی‌متر است.

به همین جهت شما عزیزان بایستی فضایی در حدود ۱۸۰ سانتی‌متر در اختیار داشته باشید تا بتوانید این کنسول را باز زیبایی و همچنین فضایی که نیاز هستم و در آن محل قرار بدهید همچنین بر قسمت بالای این کنسول می‌توانید از آینه یا از تابلو فرش‌های بسیار زیبا استفاده کنید و زیبایی خارق‌العاده‌ای به منزلتان به ارمغان بیاورید.

چیدمان آینه کنسول مصری سنگین

فروش آینه کنسول مصری سنگین

درمورد ماهیت جنس آن باید گفت که تماماً چوب راش گرجستان از چوب راش چوب سنگین تا نیمه‌سنگین است که برای منبت‌کاری‌های دستی و همچنین با توجه به خاصیت انعطاف‌پذیری خاصی که دارد می‌تواند از برای کنده‌کاری‌های دستی و دستگاهی استفاده شود.

ارسال آن توسط سامانه‌های باربری مجوز دار انجام می‌شود همچنین مشتریان عزیزی که می‌خواهند در این مدل از ۱۰ آینه کنسول را برای منزلشان انتخاب کنند و حتما باید در نظر بگیرند که تمامی موارد ارائه‌شده دارای ضمانت‌نامه و خدمات پس‌از فروش می‌باشد.

تولیدی آینه کنسول مصری هپسی

قیمت آینه کنسول مصری هپسی

رنگ ارائه‌شده برای آن بستگی به‌نظر مشتریان عزیزمان می‌باشد و جنس رنگ به کار برده شده از نوع پلی اورتان است که پس‌از آن به‌صورت اکلیلی تزیین خواهد شد.

در مورد انتخاب رنگ مشتریان عزیزمان می‌توانند با استفاده از ترکیب رنگی که در منزلشان وجود دارد برای آن استفاده کنند یا می‌توانند از رنگ‌های متنوع برای قسمت‌های مختلف که به‌صورت ترکیبی نیز استفاده کنند.

پس در نظر داشته باشید که انتخاب رنگ کاملاً بستگی به‌نظر مشتریان عزیزمان دارد و مشتریان عزیز ما می‌تواند در انتخاب رنگ مخیر باشند.

جدیدترین آینه کنسول مصری طلایی

قیمت آینه کنسول مصری طلایی

مشتریان عزیزمان تماس می‌گیرم و سوال دارند که آیا امکان تغییر ابعاد وجود دارد در پاسخ باید گفت که نخیر امکان تغییر ابعاد وجود ندارد و ابعاد ارائه‌شده به‌صورت استاندارد شده می‌باشد که این استاندارد کاملاً براساس معیارهایی انتخاب‌شده است.

هرگونه تغییر در استانداردها باعث به‌هم‌ریختگی زیبایی خارق‌العاده این مدل از محرم آینه کنسول خواهد شد و ۹ این آینه کنسول آیینه ندارد و شما می‌توانید از مدل‌های مختلف برای آن استفاده کنید.

فروش میز کنسول مصری

خرید اینترنتی میز کنسول مصری

ارسال توسط سامانه‌های باربری بیمه دار انجام می‌شود و شما عزیزانی که می‌خواهید برای منزلتان عرضه مدل مبلمان استفاده کنید باید فضای زیادی در اختیار داشته باشید تا بتوانید با چیدمان خاص این مبلمان به زیبایی منزلتان بیفزایید.

اگر منزل شما فضای کافی ندارد و شما در این انتخاب فضا محدود هستید بهتر است از این مدل مبلمان چشم‌پوشی کنید زیرا مبلمانی که دره تولیدی رضوی ارائه می‌شود.

جدیدترین آینه میز کنسول مدل هسپی

قیمت آینه میز کنسول مدل هسپی

اگر فضای منزلتان و کوچک باشد باعث به‌هم‌ریختگی استاندارد راه‌های ۹ این مبلمان شده و لازم است که فضایی که بین هر قطعه از مبلمان و حفظ شود از بین رود زیبایی و خاص بودن خود را از دست خواهد داد زیرا این فضا است که باعث زیباتر دیده شدن منزلتان خواهد شد.

نظر شما برای “آینه کنسول مصری مدل هپسی- تولیدی میز کنسول رضوی”